Teoio di squadra in u monti

Per rincighjà a vita di u Staff, migliurà a so vitalità è mostrà u so bellu livellu di sport è u spiritu, a cumpagnia hà urganizatu un alpineritu cù u tema di u Novembre 2019.

L'alpinismo hè statu in u motemi Emuse, Pruvincia Sichuan. Durò duie ghjorni è una notte. Tuttu u persunale di a cumpagnia hè attivamente participatu à questu. U primu ghjornu di l'attività, u persunale hà pigliatu l'autobus à a destinazione prima di a mattina. Dopu arrivatu, anu pigliatu un riposu è hà iniziatu u viaghju di scalata. Era sunny à meziornu. À u principiu, ognunu era in alta spiritu, pigliendu e foto mentre genu u paisaghju. Ma cumu u tempu passava, alcune l'impieghi cumincianu à rallentà è sudanu s'avvicinava i so vestiti. Paremu è vai à una stazione di transitu. Fighjendu a terrazze di petra senza fine è a vittura di u cable chì pò ghjunghje à a destinazione, simu in un dilema. Pigliendu a vittura di u cable hè cunvenutu è faciule. Ci sentimu chì a strada avanti hè longu è ùn sapemu micca s'ellu pudemu attaccà à a destinazione. Finalmente, avemu decisu di fà u tema di sta attività è falla à traversu discussione. Finalmente, eramu ghjunti à l'hotel à mezu à a muntagna à a sera. Dopu à a cena, tutti andemu in a nostra stanza prima di avè un riposu è accumulà a forza per u ghjornu dopu.

A matina dopu, tutti era pronta à andà, è cuntinuonu nantu à a strada in u matinu chjaru. In u prucessu di marcatura, una cosa interessante hè accaduta. Quandu avemu scontru i scimie in a furesta, i scimmii cattivi solu osservati da una distanza à u principiu. Quandu anu truvatu chì i passanti - avianu manghjà, scapponu per luttà per ella. Diversi impiegati ùn anu micca fattu attenzione. I scimini arrubbavanu i buttigli alimentari è di l'acqua, chì hà fattu tutti ridi.

U Viaghju dopu hè sempri turtulu, ma cù l'a so sperienza di l'eri, avemu aiutatu à tuttu tuttu u viaghju è ghjunghje à a cima di u ghjocu di u puntu di 3099 metri. Quandu bagnatu in u sole criscinu, fighjendu a statua di Budda d'd'oru, davanti a muntagna di neve è di u mare di nuvole, ùn pudemu micca aiutà ma sentu un sensu di paura in i nostri cori. Ripigliamu u nostru respiru, chjusgiate l'ochji, è a sinceramente fate un desideriu, postu chì u nostru corpu è a mente è a mente hè stata battezzata. Finalmente, avemu pigliatu una foto di u gruppu in Jinding per marcà a fine di l'eventu.

Trapà sta attività, micca solu capisce a cumunicazione mutuale, per a cumpunicazione puta, rinfittendu a proprea di a squadra, lasciate tutti senti a forza di a squadra, è sta una fundazione muta.