A storia di u festival di primavera

U festival di primavera u primu ghjornu di u primu mese lunare cinese hè cunnisciutu com'è u "annu novu" New Year "" Lunar New Year "o u" annu novu ". Hè u festival di u Cinese più impurtante. A frecedizione di primavera marmi a fine di u ingurante di a neve cù neve, ghiaccio è in cascia di a primavera quandu tutte e piante cumincianu à crescita è diventà verde.

Da u 23 di 25 di u Lunaru Gruppu, cunnisciutu ancu Xiaonio (chì u matendu un chjucu nova), persone di attività per mandà a nova diritta in a preparazione per a più bella festival. Sti celebrazioni di New-annu continuanu finu à u Festival Lanterna u 15 di u primu ghjornu, chì cuncludi ufficialmente u festival di primavera.

Hikelok-2
Hikelok-3

1,Storia di u Festival di primavera

U festival di primavera hà urigule da i rituti antichi per addire di i dii è antenati. Hè stata una occasione di Thanksgiving per i rigali di Diu chì si facenu à a fine di l'active d'agricultura.

A causa di e differenze di i calendari chinesi utilizati in diverse credenti, u primu ghjornu di u primu mese ùn era micca sempre a stessa data in u Calendariu cinese. Finu à a Cina mudernaU 1iu di ghjennaghju era stabilitu cum'è data di l'annu novu basatu nantu à u calendariu grampicu è a prima data di u calendariu lunare cinese hè statu stabilitu cum'è a prima data per u festival di primavera.

2,A legenda di u cineseNovu year'sEVE

Sicondu un vechju folklore, ci era un demon miticu chjamatu nian (significatu annu) in tempi antichi. Avia un sguardu feroce cù una persunalità crudele. Hà campatu à manghjà altri animali in e fureste profondi. Di tanto in tantu si surtì è manghjatu l'esseri umani. A ghjente era assai spaventata, ancu quelli chì intinutu di a pupulazione hà vissutu dopu à a bughju è si ne vultonu in e fureste in l'Aveste. Cusì a ghjente hà cuminciatu à chjamà quella notte "a vigilia di u Nian" (aereu di un novu annu). Ogni volta chì a donna di u New Year Manghja eva dentru perchè eranu incegtivi di ciò chì s'ella sarà accaduta chì sta notte, a ghjente hà fattu sempre un grande pettu, offre l'alimentazione per e riunioni di a famiglia. Dopu à a pena chì i membri di a famiglia sidanu A notte seduta inseme è manghjendu per guardà elli da dorme. Quandu u ghjornu hè ghjuntu, a ghjente apre a so porta à l'altru è celebrà l'annu novu.

Ancu s'ellu era spaventatu, u demoniu nian (annu) temie trè cose: culore rossu, fiammi è forti rumore. Dunque, a ghjente purtava ancu un tavulinu di legnu mahoga, custruisce abonfire à l'entrata è fate u rumore forte per mantene u male luntanu. Gradualmente, niance micca più arruvinatu per avvicinà à folla di l'esseri umani. Da tandu, una tradizione di l'annu novu hè stata stabilitu, chì includia in past di couplets di annu novu in papte arte, puntelli rossi e stanze rossi e fussine fogliiche è artifici.

3,Customs di u Festival di Primavera

U festival di primavera hè un anticu festival cù parechji clienti stabiliti più di millaie d'anni. Certi sò sempre assai populari oghje. I funzioni principali di sti costumi includenu rituali chì veste l'antenati, cumbattendu u vechju à furtuna è felicità cume pricheviu in l'annu chì vene. A Dogana è Tradizioni di Festivali di Primavera per celebrà u New Year Chinese Variamente in diverse regioni è gruppi etnici.

A-32-300x208

A festa di primavera tradizionalmente attraversà si adrà a cucina à u 23 ° ghjornu di l'ultima Mesu Lunar, dopu à quale attività per a celebtura hè principiante ufficialmente. Questu periudu finu à a sita di l'annu novu u cinese hè chjamate "ghjorni à a primavera" à u quali mumentu e persone puliscenu e so case, acquistanu diverse porte di carta è di l'annu novu è I ritratti di Guardiani per porta, pistole rossi. À a Eva di u New annu, a famiglia riunivu à pusà inseme per avè una cena sumptuous è stà alluntanatu è alluntanate tutta a notte.

In u primu ghjornu di u festival di primavera, ogni famiglia apre a porta per salutà i so parenti è l'amichi chì vulenu andà una bona furtuna è a furtuna in l'annu à vene. Ci hè chì u primu ghjornu hè di salutà a vostra propria famiglia, u secondu ghjornu hè di salutà i vostri in-leggi è u terzu ghjornu hè di salutà altri parenti. Questa attività pò cuntinuà finu à u 15u ghjornu di u primu mese lunare. Duranti stu periodu, a ghjente visita ancu tempie è i tabini di strada per gestisce tutte e festività è celebrazioni di u novu annu.


Tempu di Post: 23 Feb -2022