Cumu sceglie u materiale resistente à a corrosione

Misure di cuntrollu di qualità

Quasi ogni metallu corrode in certi cundizioni. Quandu l'atomi di metalli sò ossidati da u fluidu, a currusione si trova, risultatu in a perdita di materiale nantu à a superficia metallica. Stu riduce u grossu di cumpunenti cum'èferrulesè li rende più propensi à fallimentu meccanicu. Diversi tipi di currusioni ponu accade, è ogni tipu di currusioni ponu una minaccia, per quessa, hè impurtante valutà u megliu materiale per a vostra applicazione.

Ancu s'è a cumpusizioni chimica di i materiali pò influenzà a resistenza à a corrosione, unu di i fatturi più impurtanti per riduce u fallimentu causatu da i difetti di u materiale hè a qualità generale di i materiali utilizati. Da a qualificazione di a barra à l'ispezione finale di i cumpunenti, a qualità deve esse una parte integrante di ogni ligame.

Cuntrolla di Prucessu Materiale è Inspeczione

U megliu modu per prevene i prublemi hè di truvà elli prima ch'elli succedenu. Un metudu hè di assicurà chì u fornitore piglia misure strette di cuntrollu di qualità per prevene a corrosione. Chì hè partendu da u cuntrollu di u prucessu è l'ispezione di u bar stock. Pò esse inspeccionatu in parechje manere, da assicurà visualmente chì u materiale hè liberu di qualsiasi difetti di a superficia à a realizazione di teste speciali per detectà a sensibilità di u materiale à a corrosione.

Un altru modu chì i fornituri ponu aiutà à verificà l'idoneità di un materiale hè di verificà u cuntenutu di elementi specifichi in a cumpusizioni di u materiale. Per a resistenza à a corrosione, a forza, a saldabilità è a duttilità, u puntu di partenza hè di ottimisà a cumpusizioni chimica di a lega. Per esempiu, u cuntenutu di nichel (Ni) è cromu (CR) in l'acciaio inox 316 hè più altu ch'è i requisiti minimi specificati in a specificazione standard ASTM International (ASTM), chì face chì u materiale hà una migliore resistenza à a corrosione.

In u prucessu di pruduzzione

Ideale, u fornitore deve inspeccionà i cumpunenti in ogni passu di u prucessu di produzzione. U primu passu hè di verificà chì e struzzioni di produzzione curretta sò seguite. Dopu à i cumpunenti di fabricazione, più esperimenti duveranu cunfirmà chì e parte sò state fatte currettamente è ùn ci sò micca difetti visuali o altri difetti chì ponu impedisce u funziunamentu. Testi supplementari anu da assicurà chì i cumpunenti operanu cum'è previstu è sò ben sigillati.


Tempu di Postu: Feb-22-2022